reklama

A vraj normálna rodina

Možno aj bola, pokiaľ sa nezačala  celá rodina chovať tak, ako sa začala a nestalo sa to, čo sa stalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Asi pred 8 rokmi sa do nášho paneláku presťahovala. Vtedy aj so svojím manželom a dvomi deťmi. Boli malí a ešte aj veru dobrí. Ona bola vtedy mladá. Mohla mať asi tak okolo 26 rokov. Mnohí z nás boli aj radi a pomysleli si: Á, konečne nejaká normálna rodinka. Pretože, tí čo tam bývali pred nimi boli akýsi čudáci. Veľmi veľa sa v ich rodine pilo.. Deti pri nich veľmi trpeli. Otec tak ziapal, že ich bolo počuť až na samý vrch paneláku. 

Veru sme si aj vydýchli, hlavne naša rodina, lebo mali obývačku vedľa našej detskej izby a neraz sa stalo, že sme museli volať policajtov, pretože robili veľký rámus, hoci bolo už po 22.00 hodine. Stávalo sa to pomerne často.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Terajší susedia tu boli nový a tak sme sa im to snažili uľahčiť a pomáhali sme im pokiaľ to bolo v našich silách... Teraz to však občas veľmi ľutujem, že som sa k nim chovala vždy milo a pomáhala som im.

Otec tejto rodiny sa veľmi rozpil. Každý deň chodil domov opitý a potom ziapal po svojej žene a neraz ju a aj deti udrel. Bolo mi ich ľúto. Dlho to však takto nevydržala a tak sa s ním rozviedla, aspoň myslím. Už som myslela, že bude trochu pokoja. Ale opak sa stal pravdou.. Zas som sa veľmi zmýlila a doplatila som na to...

Chlapcom začali roky pribúdať a stali sa z nich takí malí "grázlovia." Odvrávali mame, absolútne ju nepočúvali.. No ani sa nečudujem, veď ona po nich stále kričala a ziapala pre každú hlúposť. Jednoducho na nich nemala čas. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja a moje kamarátky sme sa jej snažili pomáhať. Hlavne preto, lebo ostala bez manžela. Keď nás požiadala, tak sme tých chlapcov aj postrážili,zabavili. Časom sa vyskytlo to, že to začala zneužívať a chodila po baroch a zábavách... Tak ja som povedala, že už dosť a nech si hľadá niekoho iného. Neskôr si našla nejakého priateľa, ktorého doteraz našťastie nepoznám a ani poznať nechcem. Už keď som mala pocit, že sa to zmení, zas bola pravda opakom. On bol tešte väčší ožran ako ten predtým(jej bývalý manžel). 

Boli stále hlučnejší a hlučnejší, robili rámus hocikedy dlho do noci... Keďže mám izbu vedľa ich obývačky, tak som všetko počula a neraz sa stalo, že som bola nevyspatá a nemohla som sa sústrediť na učenie a prípravu do školy.Pekne som ju poprosila, či by sa nemohla trochu stíšiť. Však ten panelák nie je iba jej a že tu nebýva sama... No jej to bolo zrejme všetko jedno. Pár krát sme museli zavolať aj políciu, no nakoniec sme boli ešte aj vysmiaty. Neskôr sa ukázalo, že má známych aj na polícii, a preto s tým neurobili nič, absolútne nič. Raz mňa a moju celú rodinu nahnevali tak, že som jej poslala sms, aby sa stíšila, lebo sa to už nedalo vydržať. Na druhý deň si ma odchytila a vynadala mi, že čo si to vraj dovoľujem. Aké právo mám písať takúto sms, keď to vraj nie je pravda.. Odvtedy spolu nekomunikujeme, nezdravíme sa a ani mi to nechýba. Ale čo je na tom to najhoršie, keď zabúcham na stenu, pretože ona robí veľký rámus a ja vstávam do práce narozdiel od nej, tak začne ziapať z jej bytu a nadávať mi, že čo si to dovoľujem a pod. Stále po mne zazerá, akoby som bola tá najhoršia na svete a občas mám pocit, že ma chce tým jej pohľadom zabiť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte stále verím, že sa polepší a že možno z toho jej sveta vyrastie a konečne sa bude chovať ako dospelá osoba a zmení svoj životný štýl.. Lebo prídem nielen o vlasy, ale aj o nervy.

Ona je jednoducho taká, že si nedá poradiť.. Ale to je jej vec, mne je len ľúto tých chlapcov, ako sa o nich stará. Nemá na nich ani poriadne čas a keď ho má, tak stále len ziape a reve po nich. Dúfam, že aj napriek takejto výchove vyrastú z nich normálni chalani, ktorí budú mať iný pohľad na život a budú ho brať inak....

Veronika Luptovská

Veronika Luptovská

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snazim sa nieco naucit deti na ZS :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu